Service Specializat Stihl Iasi

SERVICE STIHL IASI SPECIALIZAT

Echipa ce se ocupa de partea de service STIHL Iasi specializat este instruita constant si acreditata de catre STIHL. Toate lucrarile de service sunt facute conform normelor si doar cu piese de schimb originale din marca STIHL sau VIKING.

Cum se realizeaza procesul de Service STIHL Iasi?

  1. Primire utilaj STIHL in service;
  2. Se constata defectiunile utilajului STIHL de catre client si de catre echipa de service specializata;
  3. Se intocmeste devizul cu detaliile legate de reparatia utilajului STIHL, dar si a pieselor necesare in repararea acestuia, daca este cazul;
  4. Dupa intocmirea devizului clientul este sunat pentru a i se comunica problemele identificate si pentru ca echipa de service specializat sa primeasca aprobarea pentru repararea utilajului STIHL;
  5. Cand reparatia este gata, clientul vine si ridica utilajul STIHL de la echipa de service specializat.

De ce sa alegi sa repari utilajul STIHL la un service specializat STIHL?

  • Consultanta specializata - echipa tehnica este instruita periodic de catre STIHL Romania si va poate oferi informatiile necesare legate de utilaj si utilizarea acestuia in cele mai optime conditii;
  • Constatarea problemelor utilajului in maxim 72 ore si comunicarea constatarii telefonic sau pe email;
  • Interventiile asupra utilajului sunt facute de catre profesionisti cu produse originale din gama STIHL sau VIKING;
  • La final primiti o evidenta a pieselor inlocuite si a lucrarilor efectuate asupra utilajului lasat in service.

Durata de reparație poate varia in functie de disponibilitatea pieselor necesare acesteia. Daca piesele nu se afla pe stoc in cadrul magazinului STIHL Iasi acestea vor fi comandate si reparatia va fi efectuata in momentul primirii acestora. Clientul va fi informat cu privire la aceasta achizitie si se va oferi transparenta totala pentru serviciu de service specializat STIHL oferit.