Garatie STIHL Iasi

Garantie STIHL Iasi

CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI - STIHL Iasi

1. ACORDAREA GARANTIEI

Vanzatorul acorda garantie conform dispozitiilor legale aplicabile, pe baza certificatului de garantie insotit de factura de cumparare a produsului. O conditie obligatorie pentru prestarea serviciilor in perioada de garantie este confirmarea scrisa din partea clientului ca a primit Manualul produsului care cuprinde, dupa caz, instructiunile de punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, demontare, transport si depozitare si care reprezinta parteintegranta a acestor conditii de acordare a garantiei. Garantia se acorda produselor STIHL si VIKING pentru lipsa de conformitate datorata unor vicii de material sau de productie (fabricatie).

2. PERIODA DE CONFORMITATE

Perioada de conformitate pentru produsele marca STIHL si VIKING este de:

  • 24 de luni pentru consumatori (persoane fizice care achizitioneaza produsul pentru uzul personal fara a desfasura activitati cu titlu profesional);
  • 12 luni pentru persoane juridice.

3. PERSOANELE CARORA LI SE ACORDA GARANTIA

Persoanele fizice sau juridice care au cumparat initial produsul (nu si daca a fost cumparat in scopul revinderii) si care prezinta Certificatul de garantie cu numele acestora ca si Client precum si factura de cumparare a respectivului produs.

4. EXCLUDERI, LIMITARI SI DREPTURI IN CAZUL GARANTIEI

A. URMATOARELE SITUATII CONDUC LA PIERDEREA GARANTIEI:

  • a) Nerespectarea de catre Client a instructiunilor de punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, demontare, transport si depozitare precizate in Manualul care
    insoteste produsul la livrare.
  • b) In cazul oricarei interventii, lucrari, etc. asupra produsului si care nu a fost efectuata, dupa caz, de catre un Vanzator/Unitate service autorizata de catre STIHL.
  • c) in cazul in care Clientul foloseste piese de schimb, accesorii, unelte sau surse de alimentare altele decat cele originale/autorizate/recomandate, dups caz, de catre STIHL.
  • d) Consumatorul are toate drepturile conferite de legislatia in vigoare si in special de Legea nr. 449/2003 republicata, Codul consumului si OG 21/1992 privind protectia
    consumatorului si orice alta reglementare aplicabila. Niciunul dintre aceste drepturi nu este afectat de acest certificat de garantie.
  • e) Neconcordanta intre numarul de serie inscris pe produs si cel inscris in Certificatul de garantie;
  • f) Sunt excluse de la garantie piesele devenite inutilizabile din cauza utilizarii sau repararii inadecvate, a intretinerii deficitare sau a uzurii obisnuite (piesele de uzura) precum
    si piesele si componentele modificate de catre Client, cele care nu au fost furnizate de catre Importator/Distribuitor/Vanzator/Unitate service autorizata. Ex. lanturi, sine de ghidaj,
    roti de antrenare lant, bujii, sfori demaror, clicheti, role demaror, filtru de aer,filtru decombustibil/ulei, conducte de alimentare, furtune, semeringuri, rulmenti, garnituri, inele de
    etansare etc.
  • g) in cazul in care lipsa de conformitate a produsului isi are originea in materialele pentru produs utilizate de Client cu nerespectarea recomandarilor din Manualul produsului
    sau ale Vanzatorului/Unitate de service autorizata
  • h) in cazul oricarei alte defectiuni care rezulta din accident, abuz, utilizare gresita, negijenta, manipulare gresita, defecte provocate de utilizarea unor amestecuri de
    combustibil vechi sau nepotrivite, etc.
  • i) in cazul reparatiilor necesare remedierii defectiunilor aparute din cauza prafului, a materialelor abrazivelor, umezelii, ruginei, coroziunii, lacuirii, aditivilor din benzina, a
    depunerilor de mizerie, a depunerilor de calamina, a acumularilor de combustibil/ulei, uzurii sau alte situatii similare.

B. LIMITARI IN CAZUL GARANTIEI (nu fac obiectul garantiei)

  • a) In cazul serviciilor solicitate (sau pieselor necesare) atunci cand se efectueaza intretinerea normala si regulata a produsului. Ex. curatarea utilajului, reglajul carburatorului,
    reglajul supapelor, etansarea motorului, schimbarea bujiilor, filtrelor de aer (combustibil/ulei), lubrifiantii, sforile demaror, garniturile, ascutirea lantului etc.
  • b) In cazul reglajelor normale si lucrarilor de intretinere recomandate descrise in Manualul utilizatorului oferit odata cu produsul.
  • c) in cazul reparatiilor necesare remedierii defectiunilor aparute din cauza prafului, a materialelor, abrazivelor, umezelii, ruginei, coroziunii, lacuirii, aditivilor din benzina, a
    depunerilor de mizerie, a depunerilor de calamina, a acumularilor de combustibil/ulei, uzurii sau alte situatii similare.

C. IMPORTATORUL NU ESTE RESPONSABIL DE EVENTUALELE DAUNE, DE ORICE NATURA, CAUZATE DE  PRODUCEREA UNOR ACCIDENTE PROVOCATE CA URMARE A NERESPECTĂRII INSTRUCTIUNILOR DE UTILIZARE SI/SAU A NORMELOR DE SIGURANAA/PROTECTIE A MUNCII.

D.  DREPTURILE CONSUMATORULUI SUNT CONFORM PREVEDERII LEGII 296/2004, LEGII 449/2003, OG 21/1992. DREPTURILE RECUNOSCUTE PRIN LEGE CONSUMATORULUI NU SUNT AFECTATE DE PREZENTELE CONDIAII DE ACORDARE A GARANAIEI.

5. OBLIGATIILE CONSUMATORULUI

Respectarea conditiilor de punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, demontare, transport si depozitare precizate in manualul care insoteste produsul la livrare. Sa utilizeze produsul numai in scopul pentru care acesta a fost conceput. In cazul aparitiei unor defectiuni/disfunctionalitati in perioada de garantie sa opreasca utilizarea si sa se prezinte cu utilajul la cea mai apropiata Unitate service autorizata STIHL sau la Vanzatorulautorizat STIHL care a vandut utilajul respectiv. Sa informeze Vanzatorul despre lipsa de conformitate a produsului cumparat in termen de 2 luni de la data la care a constatat­o. Prezentarea Certificatului de garantie in original si a facturii de cumparare a produsului, in momentul solicitarii remedierilor unor lipse de conformitate aparute in termenul de garantie.

6. MENTIUNI

Durata medie de utilizare a produselor marca STIHL si Viking: este de 10 ani din momentul vanzarii.

Modalitatile de asigurare a garantiei: Defectiunea aparuta la utilajul Dvs. va fi remediata conform termenelor legale in vigoare la data prezentarii utilajul dvs defect in unitatea service autorizata (daca defectul reclamat este considerat caz de garantie). In cazul in care defectiunea nu va putea fi remediata in termenul legal, produsul va fi inlocuit.